22.4.07

Carola + Lordi = SANT

Carola vill bli vän med monsterrockarna.

Ilta-Sanomat skriver att den svenska schlagerdrottningen har planer på att kontakta Lordi för att snacka samarbete.
- Jag har en idé - en plan som jag skulle vilja diskutera med dem. Jag skulle vilja göra något tillsammans med Lordi och jag har tänkt ta kontakt med dem, avslöjar Carola för tidningen.

Detta ska väl ses som ett tecken på att Carola nu vill gräva ner stridsyxan och kanske rentvå sitt rykte efter fjolårets utspel. Det har gått ett knappt år efter att Lordi vann Eurovisionen och la Carola valde att varken kommentera deras vinst eller gå på finalens efterfest.

Lordis basist Ox nämnde redan ifjol under Eurovisionsveckorna (om jag inte minns helt fel) att Carola borde ta hjälp av monstren för att hotta till sin schlager lite. Och så förstås att han skulle be Carola om tips när det gäller Botox :)

Läs notisen Ilta-Sanomats webbtidning.